آخرین به روز رسانی 7 آذر 1402
کاربر گرامی و خریدار محترم ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت کیاکارت ، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت کیاکارت است، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:
این توافقنامه از یک طرف از جانب کیاکارت به آدرس وبسایت kiacart.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.
تعاریف:
کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.
سایت: : وب سایت اینترنتی کیاکارت به آدرس kiacart.ir است.
شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما میبندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاستها، دستورالعملها و مقرراتی میشود که در وبسایت ما وجود دارد.
روز و ساعت کاری: روز های کاری وبسایت کیاکارت از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای تعطیل در تقویم رسمی خواهد بود و ساعات کاری این وبسایت از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر خواهد بود.
محصول: محصولات فیزیکی شامل تمامی محصولات کارت بانکی فلزی ، جاکارتی ، جاکلیدی ، زیورآلات و ... است.
حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی وبسایت کیاکارت
- با توجه به اینکه وبسایت کیاکارت در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.
- عضویت در سایت، خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات کیاکارت به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
- کیاکارت جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دوره ای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند.
- کلیه اصول و رویههای کیاکارت منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای کیاکارت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- کیاکارت خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند؛ جزئیات بیشتر را در صفحه حریم خصوصی مطالعه کنید.
- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمیشود. همچنین کیاکارت مسئولیتی در قبال خرابیها و یا عدم سرویس دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
- سایت کیاکارت در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
- سایت کیاکارت در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
- ساعت کاری وبسایت کیاکارت، شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۶ عصر میباشد.
قوانین مربوط به فروشگاه کیاکارت
- استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در انتظار دارند و اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.
- استرداد وجه سفارش های در حال آماده سازی به هیچ وجه قابل انجام نمیباشد.
- عودت مبالغ پرداختی ممکن است ۱۲ تا ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ معمولا تا پایان ساعت کاری همان روز انجام میگردد.
- کیاکارت هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات ندارد.
- امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر حتی در صورت قیمت یکسان وجود ندارد. در صورتی که برای محصول خریداری شده امکان لغو و استرداد وجه وجود داشته باشد اقدام میشود، سپس خریدار میتواند نسبت به خرید محصول دیگر اقدام کند.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در وبسایت کیاکارت به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. کیاکارت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کیاکارت به پایان برسد یا دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کیاکارت محفوظ است و مشتری میتواند درخواست عودت وجه دهد و امکان جایگزین کردن کالای دیگری حتی با همان قیمت وجود ندارد.
- کیاکارت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کیاکارت محفوظ است.
- افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار یا کاربر ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی و پرداخت، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که خریدار شماره سفارش دریافت کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و کسر شدن مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداخت شده طی ۱۲ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را در صفحه تکمیل اطلاعات و نه هنگام ساخت حساب کاربری جهت تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
- در صورت اشتباه توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش و آماده سازی محصول جهت تحویل، مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمیباشد.
شرایط سلب مسولیت (Disclaimer) :
- فروشگاه کیاکارت هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از محصولات ندارد. لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود محصول می باشد.
- شرایط فورس ماژور: در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا وجود آن کیاکارت نباشد؛ مانند: خرابی قسمت مغناطیسی کارت بانکی کاربر، خرابی کارت بانکی هنگام فعالسازی طبق راهنما ، خرابی دستگاه کارتخوان یا عابربانک اشخاص یا شرکت های ثالث ، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات و محدودیتهای بانکی کشور و … مسولیتی بر عهده کیاکارت از بابت جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.
- کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. کیاکارت مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از محصول ندارد.
- کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین فروشگاه کیاکارت، قوانین بانکی را نیز رعایت کند، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه کیاکارت نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت بانک ثالث مراجعه نمایید.
- در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
- فروشگاه کیاکارت می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.
- اکسل هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و ... که منشا آن کیاکارت نباشد، ندارد.
قوانین مربوط به محصولات فیزیکی کیاکارت و مدت زمان تحویل
- مدت زمان تحویل سفارش از سمت فروشگاه کیاکارت آنی و لحظه ای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 3 الی 5 روز به طول بی انجامد، در صورت بروز شرایط ویژه کیاکارت مجاز به افزایش زمان تحویل محصول تا 2 برابر خواهد بود.
- کلیه محصولات کیاکارت برای مقاصد غیرتجاری و استفاده شخصی کاربران عرضه و ارائه میشود و بر این اساس کیاکارت پاسخگوی اقدامات تجاری خریداران نخواهد بود.
- شرایط هر محصول در بخش «توضیحات محصول» صفحه همان محصول شرح داده شده است و در این صفحه (قوانین و مقررات سایت) دیگر ذکر نشده است. ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» میباشد.
- درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد کیاکارت مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- حقوق و تعهدات کاربران و مشتریان:
- خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.
- خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، کیاکارت علی رقم تولید محتوا و اطلاع رسانی درباره محصولات سایت خود، هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.
- کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
- کاربران باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند.
- همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، سایت کیاکارت هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد.
- سایت کیاکارت متعهد میشود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص سومی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.
- کاربر می بایست آدرس پست الکترونیک و سایر اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده کاربر خواهد بود.
- هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل میتواند در سایت کیاکارت حساب کاربری ایجاد نماید. افراد زیر ۱۸ سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت کیاکارت استفاده نمایند.
شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات (Support & Warranty) :
- در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
- شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر : آموزش نصب نوار مغناطیسی و… جزء وظائف اپراتور کیاکارت نمی باشد. با این وجود کیاکارت با برگه ای به نام “راهنمای فعالسازی” در بسته ارسالی و بخش "سوالات متداول" در سایت اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را می نماید.
- مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده محصول برعهدهی خود کاربر است و در صورت عدم توجه به این نکات ، مجموعه کیاکارت هیچگونه مسولیتی در قبال محصول مربوطه ندارد.
- کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق پشتیبانی پیگیری نمایند و از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند. ضمنا به درخواستهایی که از طریق تماس تلفنی اعلام گردد نیز رسیدگی می شود.
- فروشگاه کیاکارت هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت یا تماس با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی ، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
- کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند، به تیکت ها و پیام های غیر رسمی یا به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- اپراتور کیاکارت متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. کیاکارت هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت های تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.
شرایط عودت/ استرداد وجه
- اعلام انصراف یا درخواست تعویض محصول، تا قبل از انجام و نهایی سازی سفارش و یا ناتوانی فروشگاه در ارائه محصول مورد نظر قابل قبول است. در صورت انصراف وجه پرداختی به فاصله 7 روز کاری عودت می گردد.
- نوع رنگ، طرح و یا اختصاصی بودن محصول به صورت کاملا دقیق و واضح برای تمامی محصولات هم در نزدیکی دکمه "اضافه به سبد خرید" و یا در نکات انتهایی تمامی محصولات درج شده است، لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
- عودت و استرداد وجه فقط از طریق شماره شناسه حساب بانکی ایران (شبا یا همان IBAN) و از طریق پایانه پایا در ساعات کاری صورت خواهد پذیرفت.
ضوابط حریم شخصی ، رازداری و امنیت
- محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد فروشگاه کیاکارت محرمانه است و تنها با حکم قانون و یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. کیاکارت جهت تامین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد اما امنیت حساب کاربری در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را به هیچ وجه تضمین نمی کند.
- در هنگام بازدید شما از وبسایت کیاکارت، کوکیهای مشخصی برای تحلیل استفاده کاربران از این وبسایت بر روی کامپیوتر شما نصب میشود. این کوکیها شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن شما نخواهند شد. مهمترین استفاده این کوکیها تحلیل و بررسی رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب به آنها خواهد بود.
- شما می توانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد، اما این کار باعث می شود استفاده شما از سایت با محدودیت هایی مواجه شود. خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده از این که کوکی ها شامل هیچ گونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمی شود و همچنین هیچ ویروسی کامپیوتر شما را تهدید نخواهد کرد، آن ها را فعال کنید.
- ما از اطلاعاتی که جمعآوری میکنیم (مثل نشانی رایانامهتان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده میکنیم.
- مجموعه کیاکارت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشن ها و یا برنامه های مورد استفاده کاربر را ندارد.
قوانین مربوط به پشتیبانی کیاکارت و ساعات پاسخگویی
- پشتیبانی کیاکارت روز های تعطیل پاسخگو نمیباشد و هیچ گونه وظیفه ای بابت رسیدگی به درخواست ها یا تحویل سفارشات ندارد.
- پشتیبانی کیاکارت هیچ وظیفه ای جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی و مواردی که مربوط به محصولات وبسایت نیست، ندارد.
- پشتیبانی تلفنی و شبکه های اجتماعی کیاکارت (اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام) همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر فعال است.
- توافقات نهایی:
- کاربر تصدیق مینمایند که شرایط استفاده از کیاکارت را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند.
- هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود بهمنزله امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
- در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت میباشد.
آخرین به روز رسانی 7 آذر 1402